Pred vama je kolaž mojih razmišljanja, želja, ambicija i slobodnog vremena u trenutku kada sam, po ko zna koji put u životu, na raskrsnici. Dok je moja karijera najaktivnija na LinkdIn-u, rešila sam da stvar preuzmem u svoje ruke. Na ovoj strani mogu da pišem o temama koje su meni zanimljive, o ciljevima koje želim da dosegnem, o stvarima koje me tište ili fasciniraju. Bez zadrške i premišljanja. To je moj novi svet.

Tuesday, February 12, 2013

Prvi put gledam - Vojvodina

Čudno je koliko malo poznajemo svoju zemlju. Bar ja, ne znam za vas. Moja ideja o putovanju se uvek svodila na evropske metropole (o egzotičnijim mestima nisam nešto puno maštala). Esspresu u Firenci, "domaćoj" kafi u Solunu, proleću u Barsi, muzejima u Parizu...
Ali nikad nisam zamišljala sebe kako putujem u Ivanjicu ili Majdanpek na primer. Da nije bilo školskih ekskurzija, verovatno ne bih nikada zavirila niti u jednu pećinu (dobro, možda ne bih ni sada).  Blokada u mozgu, nemam drugo opravdanje. Znam, verovatno sam izolovani slučaj, ljudi su obilazili Srbiju biciklom,  sa planinarima, penjačima i drugim avanturistima. Ja nisam. Situacija se malo promenila na faksu, kada sam počela da posećujem prijatelje koji su studirali u Novom Sadu i Subotici. Ali, to je uglavnom bilo to.
Sve dok me splet okolnosti (a ne moja slobodna volja) prošlog leta nije naterao da upoznam malo Srbiju. U stvari Srem. Oduševila sam se...
Kada sam imala vremena, slikala sam sve što mi je bilo lepo. Deo prenosim ovde.

Roda u Srbobranu


Zeleni Beočin


Rumenka - B i D, naši inicijali 



Sremski Karlovci - ručak na terasi


Nes u Slankamenu - 70,00din


Selo Morović leži na ušću dve reke: Bosut i Studva






0 comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.

© Novi svet Doris, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena