Pred vama je kolaž mojih razmišljanja, želja, ambicija i slobodnog vremena u trenutku kada sam, po ko zna koji put u životu, na raskrsnici. Dok je moja karijera najaktivnija na LinkdIn-u, rešila sam da stvar preuzmem u svoje ruke. Na ovoj strani mogu da pišem o temama koje su meni zanimljive, o ciljevima koje želim da dosegnem, o stvarima koje me tište ili fasciniraju. Bez zadrške i premišljanja. To je moj novi svet.

Saturday, June 8, 2013

Nazivi filmova na leskovačkom



Sinoć sam nekim poslom pregledala stare mejlove i naišla na jedno od onih cirkularnih pisama koje, na moju žalost, ljudi više ne šalju. Čitala sam red za redom, išle su mi suze i shvatila da ovo moram sa vama da podelim! Uživajte u vikendu!


Šta sve možeš u Denveru kada si mrtav – Kue ce rabotiš u Denver kd lipšeš

Poljubac zmaja – Celivka od aždaju

Pakt s vukovima – Neću rat, bolje je sas vuci

Mačka na limenom, usijanom krovu – Mačka na zeske limene ceramide

O, brate, gde si – A, be, bate kude si

Ko to tamo peva – Kuj taj tam poe

Bekstvo iz Njujorka – Bežanija iz Njujork

Policijska akademija – Fakultet na milicajci

Razjareni bik – Pebesnili bivol

Trči, Lola, trči – Begaj, Lolo, begaj

Vatrene ulice – Sokaci u oganj

Mala noćna muzika – Malecka svirka po tamninu

Blistavi um – Ubav mozak

Nismo više klinke – Porasnule smo

Sam u kući – Doma, bez gosti

Dobar, loš, zao – Nee loš, ne valja, ić ne valja

Prohujalo s vihorom – Oduvaja gi vetar

Svi nasi strahovi – Sve kue se plašimo

Za kim zvona zvone – Po koga zvoniv zvonca

U Kini jedu pse – U Kinu jedev kuciki

Dvanaest žigosanih – Dvanaes sas beleg

Poslednji samuraj – Samuraj na kraj

Dobro, da bolje ne može biti – Merak rabota

Sve o mojoj majci – Sve o mamu

Hvala Lejli.

2 comments:

  1. Ahahahaha moja uza rodbina zivi u Vladicinom Hanu na jugu Srbije....da to je to.....! Ahahahaha....btw pronadjoh tvoj blog kod Marine i moram da ti kazem da ti je Berlin post fenomenalan!

    ReplyDelete
  2. Hvala puno... Kad sam se vratila iz Berlina, bila sam puna utisaka, sto se i videlo po mojim postovima :) Putovanja, putovanja, putovanja!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

© Novi svet Doris, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena